Elzendaalcollege Boxmeer

Op het Elzendaalcollege in Boxmeer worden de onderwijssoorten mavo, havo, atheneum en gymnasium aangeboden. De school ligt, omgeven door veel groen, dicht bij het station van Boxmeer en biedt vele extra's zoals de sportklas, waarbij leerlingen per week extra uren kunnen sporten of EC+, een activiteitenprogramma vol cultuur en sport (van een cursus Spaans tot golflessen). Daarnaast bieden we diverse talentenprogramma's, Anglia en Cambridge (extra Engelstalig onderwijs) en het vak Design & Innovation (technologie en mediavormgeving) aan.

Elzendaalcollege Gennep

Op het Elzendaalcollege in Gennep worden de onderwijssoorten basisberoeps-, kaderberoeps, mavo en leerjaar 1, 2 en 3 van havo/vwo aangeboden. Het project Passies en Dromen is een mooi voorbeeld van de extra's die we hier bieden. Twee lesuren per week kunnen eerste- en tweedejaars leerlingen workshops volgen die in het verlengde van hun passie of droom liggen. Andere onderscheidende extra’s zijn de vakken Design & Innovation en Anglia (extra Engelstalig onderwijs).